ساخت سوئیچ و ریموت کیلس گو بنز
نوشته شده توسط : حمیده

ساخت سوئیچ و ریموت کیلس گو بنز

این مدل ریموت و سوئیچ برای بنز های کلاس C و E و S ساخته و تعریف می شود.بروی دستگیره این مدل بنز یک سیستم تاچ نصب شده است که مشتری با لمس دستگیره خودرو می تواند ماشین را باز کند و خودرو می تواند حضور مشتری را تشخیص دهد و درب به صورت اتوماتیک باز می شود. برای روشن کردن خودرو کافیست فقط دکمه استارت را بزند زیرا در سیستم های ریموت کیلس گو بنز سوئیچی و تیغه ای برای قرار دادن در محل EZS خودرو نمی باشد.

ساخت سوئیچ بنز و ساخت ریموت بنز یک امر تخصصی در خدمات خودرو به حساب می‌آید و اگر به درستی انجام نشود، قطعا دچار مشکل شده و امنیت اتومبیل به خطر می‌افتد.

گم شدن و مفقود شدن سوئیچ بنز

شاید ریموت مرسدس بنز و یا سوئیچ بنز شما گم شده یا مفقود شده باشد و یا به هر دلیلی آن را از دست داده باشید. بهترین روش برای رفع مشکل شما مراجعه به متخصصین مجرب می باشد تا ریموت و سوئیچ مرسدس بنز mercedes benz شما را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت به شما ارائه دهند. با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصین مجرب ما مطرح کنید و  از قیمت های ما اطلاع پیدا کرده و همچنین سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید. متخصصین ما در سریعترین زمان در صورت نیاز در محل شما حاضر شده و مشکل شما را رفع خواهند کرد.مرکز تخصصی ساخت ریموت بنز می تواند در سریعترین زمان و با دستگاه های پیشرفته و نیروهای متخصص سوئیچ و ریموت را به شما ارائه دهد .





:: برچسب‌ها: ساخت ریموت بنز , ساخت سوئیچ بنز , سوئیچ بنز , ریموت بنز , سوئیچ کیلس گو , ریموت کیلس ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: